MATRÍCULA PRESENCIAL 24-25

MATRÍCULA PRESENCIAL ENSENYAMENTS ELEMENTALS I PROFESSIONALS

CALENDARI DE MATRÍCULA

ENSENYAMENTS ELEMENTALSPresencial: 16 – 19 JULIOL – 9.00 – 13.30
ENSENYAMENTS PROFESSIONALSPresencial: 8 – 12 JULIOL – 9.00 – 13.30 (alumnat amb totes les matèries aprovades)
Presencial: 15 JULIOL – 9.00 – 13.30 (alumnat amb assignatures pendents)

* EN EL CENTRE NO ES FARAN FOTOCÒPIES

DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR EN LA MATRÍCULA:

1. Imprés de matrícula

2. Autorització dades-imatges

3. L’imprés 046 de pagament de taxes se li entregarà en el moment que realitze la matrícula, o bé, pot fer el pague telemàtic tal com s’explica en la matrícula telemàtica (presentar resguard)

4. Web família: Sol·licitud

Més información sobre WEB FAMÍLIA

5. Fotocòpia del DNI o Llibre de Família (sol alumnes nou ingrés o que no ho hagen presentat en el seu moment) (fulla on apareix l’alumne/a)

– ESTRANGERS MAJORS 18 ANYS: TARGETA D’IDENTITAT D’ESTRANGERS (expedida per la Comissaria de Policia un Oficina d’Estrangers). (Passaport NO vàlid)

– ESTRANGERS MENORS 18 ANYS: TARGETA D’IDENTITAT D’ESTRANGERS o CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT. (Passaport NO vàlid)

6. Fotocòpia de la TARGETA SANITÀRIA DE L’ALUMNE (Sol alumnes nou ingrés o que no ho hagen presentat en el seu moment)

7. Fotocopia FULLA DE LA FOTO i ÚLTIMA renovació del llibre de família nombrosa. En cas de TARGETA, ha de ser a Nom de l’alumne/a. (Si no ho aporta en la matrícula, no es pot aplicar el descompte).

8. Fotocopia Títol de Família Monoparental actualitzat. (Si no ho aporta en la matrícula, no es pot aplicar el descompte).

9. Fotocòpia del Certificat oficial de minusvalidesa. (Si no ho aporta en la matrícula, no es pot aplicar el descompte).

10. Fotocòpia de la credencial de BECARI, si s’alumne/a becari/a del 2023/24. ( cas de no haver-la aportat).