INFORMACIÓ INICI CURS

Els horaris dels grups es tornaran a actualitzar a principi de la setmana que ve amb els canvis sol·licitats.

Reviseu bé els documents, ja que hi ha un arxiu, amb totes les assignatures que pertoquen a cada curs i els torns disponibles.

Els horaris de cambra, d’instrument individual i de piano complementari s’escolliran entre dimecres 13 i el dilluns 18 (es convocaran reunions amb el professorat).

MOLT IMPORTANT PER A L’ALUMNAT DE CINQUÉ I SISÉ: Dimecres 6, a les 12h,hi ha una reunió presencial, a l’aula 5, per escollir optativa. Les possibles són: INFORMÀTICA MUSICAL, COMPLEMENT CORAL, COMPLEMENT PIANÍSTIC, COMPOSICIÓ, PEDAGOGIA APLICADA A LA DOCÈNCIA EN LES ESCOLES DE MÚSICA, DIRECCIÓ CORAL, JAZZ I MÚSICA MODERNA.

L’inici de les classes lectives al Conservatori és el 20 de setembre.

Bon inici de curs!