Estada d’Innovació per a docents d’Imatge Personal al CIPFP Batoi

Del 8 a l’11 de juliol, el CIPFP Batoi acollirà una estada formativa adreçada al professorat dels cicles formatius de la família professional d’Imatge Personal, concretament en les especialitats de Perruqueria i Assessorament d’Imatge Personal.

Esta iniciativa té com a objectiu actualitzar coneixements tècnics i metodològics, en sintonia amb les tendències emergents del sector professional, així com fomentar la col·laboració entre el món educatiu i empresarial.

L’estada comptarà amb la participació activa d’empreses líders en cosmètica capil·lar com:

  • @nirvel_cosmetics
  • @jaldun_cosmetics
  • Perruqueria d’Autor Rafa Monzó (Benifaió)

Les activitats inclouran sessions pràctiques, visites professionals i demostracions especialitzades en:

  • Cosmètica capil·lar innovadora
  • Diagnòstic i tractaments capil·lars avançats
  • Tècniques de spa capil·lar, massatge i teràpies detox

A més, es treballaran estratègies per a impulsar la creativitat docent i la transferència de coneixement a l’aula, amb una clara orientació cap a la millora de la formació de l’alumnat i la seua inserció laboral.

Inscripcions obertes!

Consulta tota la informació i formalitza la teua inscripció a través del següent enllaç: https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/estades-formatives

Activitat associació veïns de Batoi

El passat 13 de maig es va realitzar una toma de constants vitals (tensió arterial, saturació d’oxígen, IMC, etc.) a l’Associació de veïns de Batoi per part dels alumnes d’Auxiliars d’infermeria, del grup TCAE de matí. Després es va fer una classe de gimnàstica de manteniment conjunta, tant els futurs auxiliars com els veïns de l’associació vam disfrutar tots de la sessió esportiva i lúdica.

Amb esta iniciativa que vam començar l’any passat, l’alumnat està amb contacte amb l’usuari, gaudint del millor paper que té el TCAE, que és cuidar algú, promovent la seua qualitat de vida.

Ha sigut un plaer viure l’experiència i la tenim per sempre al nostre record.

Entrega de premis de l’activitat “Fem Ruta… i Fem Neteja”

El CIP FP Batoi ha fet entrega dels premis de l’activitat “Fem Ruta… i Fem Neteja” que es va dur a terme el 16 d’abril. Recordem que aquesta activitat  combinava l’esport, la convivència i el respecte pel medi ambient. 

L’alumnat que ha rebut el premi ens ha transmès que està molt content amb el premi rebut i amb la participació en l’activitat que es va resultar molt divertida. 

Els grups guanyadors han sigut els  següents:

  • Primer premi (47,5 kg de recollida): Grup Benàmer de 1r de Cuina. Dinar en el Restaurant Assaig.
  • Segon premi (27,8 kg de recollida): Grup Sense Fronteres de 1r d’Administració i Finances. Esmorzar en la cantina. 
  • Tercer premi ( 23,6 kg de recollida): Grup Real Gipsy-Payas. Borsa amb llibreta i bolígraf del centre.

Esta activitat ha sigut molt motivadora per a l’alumnat i es va combinar perfectament un dia lúdic, on es va practicar esport i a més es van adonar de la quantitat de residus que les persones deixem en el nostre entorn verd. Una experiència enriquidora que fomenta valors com la responsabilitat ecològica, el treball en equip i la vida saludable.

Des del CIP FP Batoi volem felicitar tot l’alumnat i professorat implicat, i animem a continuar promovent accions que milloren el nostre entorn i la nostra convivència.

Novetats en l’oferta formativa al curs 25/26

El nostre centre amplia la seua oferta formativa amb un nou CFGS. A partir del pròxim curs, el nostre centre incorporarà a la seua oferta educativa el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Estilisme i Direcció de Perruqueria, pertany a la família professional d’Imatge Personal. Aquesta nova titulació respon a la demanda creixent del sector i oferirà a l’alumnat una formació especialitzada i de qualitat en l’àmbit de la perruqueria i l’estilisme.

També us avancem que el CFGM d’Emergències Sanitàries, que fins ara es feia en horari de vesprada, passarà a oferir-se en horari de matí. Durant el curs 2025/26 s’impartirà en horari de matí el primer curs, i durant el curs 2026/27 es completarà amb el segon curs.

Viatge de formació a Mojácar de l’alumnat de CAI

L’alumnat de Cures Auxiliars d’Infermeria torna novament a Mojácar per realitzar el curs “El T.C.A.E en el servicio especializado de neonatología”, organitzat per la Universidad de Granada, durant els dies 27, 28, 29 i 30 d’abril. Com ve passant any rere any, aquest tipus de formació amplia i consolida els coneixements impartits a classe i, a més, els dona a conèixer la importància de la formació continuada. A banda, els permet gaudir d’unes instal·lacions i comoditats d’un hotel en primera línia de platja, encara que en aquesta ocasió el dilluns ens va sorprendre l’apagada elèctrica fins al dimarts de matí a les 6.30. Malgrat l’inconvenient, l’alumnat s’hi va saber adaptar perfectament quedant-se als apartaments jugant a llocs de taula amb la llum d’un ciri. Per totes aquestes raons donem l’enhorabona a tot l’alumnat participant. 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies