Inauguració l’exposició fotogràfica “JÚLIA”: Un Viatge a l’Alcoi industrial del segle XIX

El passat 2 d’octubre es va inaugurar l’exposició fotogràfica “JÚLIA”: UN VIATGE A L’ALCOI INDUSTRIAL DEL SEGLE XIX convocada pel CIP FP Batoi amb l’objectiu de fomentar la cultura entre l’alumnat de la Xarxa UNESCO. L’acte inaugural va ser presidit per Xavi Cortés, responsable de Marketing i Comunicació de la Fundació i va comptar amb la presència del regidor d’Educació de l’Ajuntament d’Alcoi, Alberto Belda, així com de professorat, alumnat i famílies del nostre centre.

Enhorabona a tot l’alumnat participant i especialment a les tres persones guanyadores:

• 1r premi. “Espejos del Alma”
    • Autora: MARIA RODRIGUEZ RUIZ
    • Grup: 1r de TASOCT (Tècnic en Animació Sociocultural).
    • Centre: CIP FP BATOI
  • 2n premi. “Antigüas fábricas-Alcoy”
    • Autora: ALEXANDRA ROXANA LAZAR
    • Grup: 1r de DAM (Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma).
    • Centre: CIP FP BATOI
  • 3r premi. “Batans i telers”
    • Autor: GAIZKA CASANOVA MIRALLES
    • Grup: 1r de TASOCT (Tècnic en Animació Sociocultural).
    • Centre: CIP FP BATOI

Aprofitem per donar les gràcies a AFA (Agrupació Fotogràfica Alcoiana) així com a “Fundación Mutua Levante” pel seu suport i recolzament que fa possible aquest concurs.

Les obres poden visitar-se en la Sala C de la Fundació en Pl. Espanya nº 15 d’Alcoi.