Mobilitat grupal Erasmus+. Alumnat CAE i APSD

Del 22 al 27 de març, alumnes de 2n del cicle d’APSD i de 1r de CAE, acompanyades per professores d’ambdues especialitats han viatjat a Vejle (Dinamarca), per tal de realitzar la 2a fase del projecte Erasmus+ d’intercanvi d’experiències amb alumnat de Dinamarca.

Durant la setmana a Dinamarca, el grup va estar allotjat a la ciutat de Vejle, on van assistir a l’institut danès «FGU Trekanten», i van poder conèixer les diferències entre la FP espanyola i danesa. També van visitar l’escola d’infermeria danesa «Social-og Sundhedsskolen», on vam poder comprovar com és la formació i atenció socio-sanitària de les persones en situació de dependència a Dinamarca. A més de la part formativa, el grup va poder gaudir de les visites culturals a les ciutats de Copenhage, Aarhus i Billund, en aquesta última van visitar Lego Home.

La participació en aquest projecte ha sigut una experiència molt enriquidora per a tot el grup que els ha permès ampliar coneixements, viure noves experiències i crear vincles amb l’alumnat danès.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies