L’alumne de 2n de Direcció de Cuina destaca en la XIV edició del concurs de promeses de Le Cordon Bleu Madrid
L’alumne Andreu Berenguer Gandia, estudiant de 2n curs del cicle de Direcció de Cuina, ha aconseguit el segon lloc en la XIV edició del concurs de promeses de cuina organitzat per la reconeguda escola Le Cordon Bleu Madrid.
Aquest certamen, considerat un dels més destacats a nivell estatal en l’àmbit de la formació culinària, reuneix joves talents de tot el territori amb l’objectiu de posar en valor la creativitat, la tècnica i la capacitat d’innovació dels futurs professionals de la gastronomia.
Aquest reconeixement posa de manifest:
- el compromís i l’esforç de l’alumnat,
- la seua capacitat tècnica i creativa,
- i la qualitat de la formació que s’imparteix al centre.
Des del centre educatiu volem traslladar la nostra més sincera enhorabona a Andreu per aquest èxit, que, sens dubte, representa només l’inici d’una trajectòria plena de nous reptes i assoliments en el món de la cuina.
