Qui soc? El meu autoretrat amb animals

Inspirant-nos en Frida Kahlo, hem treballat l’autoretrat d’una manera molt especial: amb animals que representen qui som o com ens sentim…

L’alumnat s’ha iniciat en alguns plànols bàsics de fotografia així com ha aprés tècniques d’edició d’imatge bàsiques per tal de crear composicions artístiques on els animals simbolitzen emocions, reforçant la identitat personal.

Amb aquesta activitat hem desenvolupat:

  • el autoconeixement,
  • l’expressió emocional,
  • i la creativitat personal.

Cada obra és un reflex únic de cada alumne.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies