El passat dimarts 19 vam viure un moment molt especial al centre!
Després de 41 anys de dedicació, entrega i estima, vam acomiadar a la nostra conserge, Antonia Cerdà, que inicia una nova etapa amb la seua merescuda jubilació 💐
Tot el centre educatiu es va unir en una despedida plena d’emoció, records i agraïment per tants anys al nostre costat. Antonia ha sigut molt més que una conserge: ha sigut un pilar, una cara amable cada dia i una part imprescindible de la nostra família educativa ❤️
Com a mostra del nostre reconeixement, la biblioteca portarà el seu nom de manera commemorativa:
📚 “Llegim amb Antonia Cerdà”
Un gest que simbolitza tot el que ens ha aportat i que farà que sempre forme part del nostre dia a dia.
Gràcies per tot, Antonia. Et desitgem el millor en aquesta nova etapa!
Us deixem algunes imatges:
ACOMIADAMENT ANTONIA
DIA DEL LLIBRE: FIRA LLIBRE
El passat 23 d’abril vam celebrar el Dia del Llibre participant en la Fira Autònoma d’Educiona📖✨
L’alumnat del centre ha pogut descobrir noves lectures i ha adquirit els exemplars que més els han captivat, fomentant així el gust per la lectura i la curiositat lectora.
Una experiència enriquidora que ens recorda que els llibres sempre són una gran companyia.
