QUI SOM?

El CEIP Sant Gabriel és un centre on a través del respecte, la comunicació i la convivència fomentem la confiança, esforç i l’aprenentatge del nostre alumnat. Al mateix temps, estem orgullosos de seguir un model educatiu plurilingüe en castellà-valencià- anglés.

Estem formats per un equip humà docent involucrat en l’educació i benestar de tota la comunitat educativa. Així, l’educació emocional, la convivència positiva, la inclusió real de l’alumnat, el sentiment d’equip, entre altres són les claus que obriran el futur del nostre alumnat i el seu desenvolupament integral.

El CEIP Sant Gabriel d’Alacant, és un centre d’Educació Infantil i Primària. Oferim ensenyament des d’infantil 3 anys fins a 6é curs de Primària.

El centre està compost per dues línies per cada nivell. Per tant, la nostra escola està formada per:

• 6 unitats d’educació infantil (3-5 anys)
  • 12 unitats d’educació primària (6 – 11 anys)

Som centre de qualitat educativa gràcies a:

-Hort escolar

-Pla de transició entre etapes educatives

-Projecte de foment de la lectura

-Actuacions educatives d’èxit

-Convivència positiva i inclusió educativa

-Centre Digital Col·laboratiu

Si vols conéixer-nos més punxa en el següent botó: