Des de fa anys, el CEIP Sant Gabriel, ha emprés un projecte de renovació i dinamització de patis. PATIS DINÀMICS I ACTIUS,  fent d’aquest espai, un lloc més divertit, lúdic i creatiu. Un espai per a la INCLUSIÓ, la IGUALTAT i la COOPERACIÓ.

La instal·lació d’un rocòdrom, d’un circuit de troncs de fusta, una cocinita exterior, jocs pintats en el sòl, una paret de pissarra, estructures modulars, un gran arenero, bicis, tricicle, patinets, xanques, pilotes, Projecte Bibliopati… són part dels recursos i materials que conté aquest PROJECTE DE DINAMITZACIÓ DE PATIS per a infantil i primària. Sense oblidar que el nostre HORT es reeconvierte en un espai més en el moment del pati. Però, com una imatge val més que mil paraules, us convidem a veure aquest xicotet vídeo on els propis alumnes i alumnes ens ensenyen aquests espais.