Estimada Comunitat Educativa:

Els alumnes i alumnes del col·le, han fet un vídeo explicant què són per a ells i elles els grups interactius. Amb aquest vídeo volen transmetre a la Comunitat Educativa, l’important que és la seua col·laboració en ells.

Per això, amb totes les seues forces, ganes i emoció, us conviden que formeu part d’aquest projecte,  el nostre projecte, un projecte per a tots i totes.

Des del CEIP Sant Gabriel, us animem a participar en aquesta aventura tan gratificant per a ells i elles i per a tots i totes.

I si algun dubte teniu, us convidem a veure el vídeo i a assistir a la reunió informativa que tindrà lloc en el centre el pròxim 7 de novembre, a les 17:00 a la sala polivalent.

GRÀCIES!!!!!