Crònica Breu de l’Excursió al Museu Arcade del Videojoc Vintage a Ibi del 2n Cicle

Hui, el nostre alumnat del segon cicle han viscut una jornada inoblidable en el Museu Arcade del Videojoc Vintage a Ibi. Des de l’emocionant viatge amb autobús fins a la visita al museu, la diversió ha sigut la protagonista.

Després d’ esmorzar a l’arribada, han rebut una interessant xerrada que no sols els volia ensenyar com jugar en les antigues màquines recreatives, sinó que també ha destacat els beneficis dels videojocs. L’alumnat ha absorbit amb entusiasme la informació mentre es preparaven per a submergir-se en el passat digital.

Explorar el museu ha sigut com retrocedir en el temps, amb llums de tots colors i sons nostàlgics. L’alumnat ha gaudit de partides en clàssics com Pac-Man, Space Invaders, Tetris, …, que connectaven amb la història dels videojocs d’una manera única.

En concloure la visita, els comentaris emocionats han continuat durant la tornada amb l’autobús. En resum, l’excursió ha sigut un èxit, amb l’alumnat expressant la seua gratitud i assegurant que este dia quedarà marcat en els seus records del curs.

• Imatges de l'interior 1