25 N, DIA COMMEMORATIU CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Hui l’alumnat i el professorat de l’escola ha commemorat el dia CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Prèviament a l’acte, l’alumnat en les seues tutories ha treballat el conte ARMANDO. Un conte per a conèixer les noves masculinitats i que ens demostra que els oficis, les aficions, els jocs… van associats a les persones indistintament del seu gènere. També s’han realitzat altres activitats de reflexió, dibuix, visionat de vídeos…, preparades per la comissió d’IGUALTAT I CONVIVÈNCIA.

Hui, 24 de novembre, ens hem reunit tota l’escola al pati de Primària. A l’acte han vingut familiars dels xiquets i xiquetes de l’escola i han parlat dels seus oficis, ens has demostrat que tal i conforme hem treballat a les aules, els oficis no entenen de gènere. Després hem penjat a les reixes de l’escola cintes morades amb paraules boniques mentre sonava la cançó: LA PUERTA VIOLETA de ROZALEN,.