PÒDCAST 3

SI UN DÍA JUNTÁRAMOS TODAS LAS CAMAS DEL MUNDO

PÒDCAST 2

En aquest pòdcast podreu escolar una recopilació de treballs realitzats pel nostre alumnat durant el 2023.

PÒDCAST 1:

PUBLICACIONS EXTRES

PÒDCAST 4

EL VIATGE DE LES PARAULES

PÒDCAST 3

DIA DE LES FAMÍLIES

La família sempre és ací per a donar-te suport i ajudar-te fins i tot en els teus pitjors moments. Encara que no decidim nàixer en l’una o l’altra família, la veritat és que els llaços afectius que es creen són pràcticament irrompibles.

No sempre les relacions entre familiars són perfectes, però si som capaços de mantindre l’harmonia, els nostres familiars són persones amb les quals podem comptar passe el que passe.

La família és el nostre primer entorn social en el quan ens desenvolupem i a ella li debem els valors que ens acompanyaran al llarg de tota la nostra vida.

GRÀCIES PER TANT.

FELIÇ DIA DE LES FAMÍLIES.

PÒDCAST 2

ENTREVISTA AL DIRECTOR

EVARISTO PALOMERO FEMENÍA

Fa uns dies, l’alumnat de quart curs va tindre l’oportunitat d’entrevistar el director del centre educatiu, i l’entrevista va resultar tot un èxit. La conversa va fluir de manera fluida i tant els entrevistadors com l’entrevistat es van divertir moltíssim.

Des de l’inici de l’entrevista, es va notar l’habilitat i preparació dels estudiants, els qui van plantejar preguntes interessants i ben estructurades que van aconseguir mantindre l’atenció del director. Este, al seu torn, va demostrar una gran disposició i simpatia, compartint amb els joves les seues experiències i visions sobre l’educació i el paper que juga l’escola en la formació dels estudiants.

L’entrevista es va dur a terme amb un ambient de cordialitat i respecte mutu, la qual cosa va permetre que la conversa fluïra sense problemes. Els entrevistadors, per part seua, es van mostrar molt participatius i interessats en les respostes del director, la qual cosa va generar una dinàmica molt agradable.

En definitiva, l’entrevista va ser un èxit rotund. Tant els entrevistadors com l’entrevistat van mostrar una gran capacitat i habilitat per a comunicar-se de manera efectiva, la qual cosa va permetre que l’intercanvi d’idees i opinions fora molt enriquidor. Sense dubte, aquesta experiència serà recordada per tots els involucrats com un moment divertit i educatiu.

PÒDCAST 1

DIA DELS BOSCOS