Moment de tornar arrere.

Bon dia famílies, espere que l’estiu siga un gran moment per a descansar. Aprofitem per a tornar la vista arrere i recordar tot allò que ha passat este curs en relació al nostre projecte “Back to school”; projecte coordinat per una ONG de Romania i que té com a socis una escola de Grècia, una ONG de Valencia que es diu “Meraki” i el Ramiro Jover.

Hem participat en tres trobades virtuals via zoom en les quals hem definit els objectius que volem alcançar gràcies a aquest projecte; hem plantejat com volien que fora la web del projecte i a l’últim van establir quines accions formatives anavem a fer de cara a la visita que ens van fer al mes d’abril a la nostra escola.

Els vam rebre del 24 fins al 27 d’abril a la nostra escola on van participar en diferents accions formatives com per exemple: flipped classroom o aprenentatge cooperatiu; a més van determinar quines activitats volen preparar per a acompanyar a les històries de la web.

Ha sigut un període molt profitòs i ara toca descansar per a agafar forçes per a afrontar el que queda de projecte.

Ahhh i no oblideu de visitar la web del projecte: https://afostodata.ro/backtoschool/

Del 24 fins al 27 d’abril hem obert les portes de la nostra escola als nostres socis europeus. Un total de  10 companys i companyes de Romania i Grècia, junt a dos companys de Meraki han estat treballant amb nosaltres per a continuar desenvolupant les tasques del projecte; en este cas, quines activitats es poden desenvolupar per a treballar els contes clàssics a l’aula. A més hem rebut formació sobre gamificació o inteligència artificial entre altres.

Visita dels nostres socis

Bon dia a tots i totes, vos donen una bona noticia, el nostre projecte Erasmus + ja té pàgina web. Ahí podreu trobar els contes clàssics traduïts a l’anglés, romanés, grec i al llenguatge de signes.

Esperem que vos agrade.

Fes click per visitar-la.

Bon dia families i benvingudes a un nou espai de l’escola. Aquest espai és molt important perquè ens obrim a una nova realitat: una dimensió Europea.

Vos presentem “Back to School”, el primer projecte Erasmus + en el qual cooperen amb una escola de Grècia i amb dos ONG: Meraki i Afostodata.

Estem molt contents i ara toca treballar molt.