Durant el curs 22/23, han sigut les següents:
APARCAMENT DE BICICLETES
Per gentilesa de l’AMPA del nostre centre, l’escola ja disposa d’un aparcament per a bicicletes. Aquest gest és una mostra més del compromís de l’associació de mares i pares per col.laborar en el foment d’un estil de vida saludable i sostenible.
L’alumnat que ho desitge podrà vindre a l’escola amb bicicleta però, haurà d’accedir i eixir per la porta d’accés de l’autobús, havent de portar cadenat obligatòriament per a deixar-la tancada. Gràcies.
Per gentilesa de l’AMPA del nostre centre, l’escola ja disposa d’un aparcament per a bicicletes. Aquest gest és una mostra més del compromís de l’associació de mares i pares per col.laborar en el foment d’un estil de vida saludable i sostenible.
L’alumnat que ho desitge podrà vindre a l’escola amb bicicleta però, haurà d’accedir i eixir per la porta d’accés de l’autobús, havent de portar cadenat obligatòriament per a deixar-la tancada. Gràcies.
VISITA ALS CICLES FORMATIUS DE FALLA I FUSTA
Amb motiu de la celebració de la festa de les Falles al poble i a l’escola, l’AMPA del nostre centre ha preparat una visita per a l’alumnat de 5è i 6è als cicles formatius de falla i fusta de l’IES Jaume I de Borriana. La visita es va realitzar el darrer dimecres 22 de febrer i l’alumnat va gaudir d’una jornada on va aprendre com es treballen en els diferents cicles formatius i a la mateixa vegada va tindre l’oportunitat de conèixer altres possibilitats per al seu futur laboral.
A més, per gentilesa de l’empresa de menjador escolar, Serunión, l’alumnat va gaudir d’un xicotet esmorzar saludable (un plàtan i un trosset de coca cassolana) dins d’un envoltori de paper, que posteriorment puguera ser reciclat per tal de contribuir al foment del projecte de sostenibilitat del nostre centre.
TALLER D’ESTIMULACIÓ DE LA LECTOESCRIPTURA A CASA
TALLER D’ART TERÀPIA
Taller d’art teràpia, per gentilesa de l’AMPA, a càrrec de Carmen Palomares.
La finalitat de l’activitat no ha estat arribar a un resultat artístic en primer lloc. L’enfocament metodològic permet centrar-se en tot el procés per tal d’oferir-li a l’alumnat les eines necessàries per a la seua transformació personal d’acord amb les seues necessitats.
Així s’arriba a restablir l’equilibri i la salut per mitjà d’un procés on s’uneix el desenvolupament de l’esperit artístic amb la manifestació de les emocions, és a dir, s’utilitza l’art com a eina per veure on es troba cada xiquet i xiqueta.
A més a més s’aconsegueix convertir l’expressió artística i creativa en una activitat de meditació, desenvolupada en un espai de quietud per a estar i ser un mateix, gaudint del moment present i connectant amb la nostra essència. També es desperta l’entusiasme, l’alegria i la vitalitat per a fer altres coses mentre s’enforteix l’autoestima i s’aprén a admirar la bellesa en un mateix i en el teu voltant, reconfortant-se en una activitat bonica, amorosa i creativa.