Cinqué i Sisé

SENDERISME: SALTO DE LA NOVIA

Dilluns 22 d’abril de 2024

Dilluns 22 d’abril tot l’alumnat de 5é i 6é realitzàrem una ruta de senderisme des de Xèrica al Salto de la Novia en Navaixes. Disfrutàrem d’un dia de convivència a la natura caminant per la via verda d’Ojos Negros.

La ruta és llarga però de poca dificultat ja que és molt plana Va ser una llàstima que, per la sequera que estem patint, no poguérem gaudir de la cascada. Tot i això, vam tindre un dia fantàstic i ens vàrem divertir prou.

VISITA A L’IES SERPIS

Dijous 18 d’abril de 2024

El passat dijous 18 d’abril l’alumnat de sisè va visitar l’IES Serpis, al qual el nostre centre està adscrit. La finalitat era donar a conèxier l’alumnat l’espai i el seu funcionament. Ens va acompanyar part de l’equip docent, vam entrat a les aules, vam formular preguntes i vam descobrir aparells i utensilis molt interessants.

Va ser una vesprada molt interessant i prompte tornarem per fer una jornada d’activitats i tallers.

Una vegada més aboguem per l’acompanyament de l’alumnat, el seu benestar i seguretat i per ajudar-los a pensar, reflexionar, triar i prendre decisions. El compte enrere cap a la secundària ja ha començat!

Panel de asistente cerrado

Dimarts 9 d’abril de 2024

XARRADA INFORMATIVA

El passat día 9 d’abril, l’alumnat de sisé va rebre una xarrada informativa sobre prevenció d’adicció als videojocs. Va ser impartida per un policía especialitzat en este tema i l’alumnat va estar molt atent i participatiu durant la jornada. Va ser una sessió molt interssant, amb situacions actuals i reals per descobrir i indagar.

Dilluns 29 de gener de 2024

EIXIDA A LES CORTS VALENCIANES

El dilluns 29 de gener, l’alumnat de sisè va gaudir d’un matí ple de cultura i diversió. Vam visitar les Corts Valencianes amb una visita guiada molt interessant, aprenent sobre el seu origen i el seu funcionament. Vam adentrar-nos en el seu interior i vam visitar alguns espais importants com l’hemicicle. A més, vam aprofitar per passar una estona jugant i descobrint alguns detalls i curiositats sobre alguns espais del centre històric de la ciutat. Una excursió molt recomanable! Ací vos deixem unes imatges d’aquesta eixida.

ACTIVITAT HOCKEY

Dimecres 10 de desembre de 2023

Avui hem tingut la visita de dos jugadors de hoquei de la selecció espanyola. En el tercer cicle hem tingut l’oportunitat de coneixer-los, fer-los preguntes personals i professionals, a mes de practicar l’esport amb les seues orientacions i companyia. Ha sigut un plaer apropar-nos a l’hoquei d’aquesta manera i treballar en equip, una vegada més.

EIXIDA AL TEATRE NAU RIBES

Divendres 17 de novembre de 2023

Divendres 17 de novembre l’alumnat del 3r cicle va fer una eixida al parc central de València. S’ho passaren d’allò més bé i van poder veure l’obra de teatre “El món està trencat però es pot caminar”a la sala Nau Ribes. Es tracta d’una obra que ens va portar a descobrir el vincle entre els llibres i la vida. En finalitzar van poder gaudir de les magnífiques instal·lacions del parc central. Ací vos deixem unes imatges.

RUMBODS

AL LLARG DEL PRIMER TRIMESTRE

L’alumnat de sisé ha participat, des de l’inici de curs, en el programa RUMBODS de la Fundació Adsis. Mitjançant diferents activitats i variades (de reflexió, de cooperació, de gamificació, artístiques, tecnològiques, etc…), l’alumnat ha tingut l’oportunitat d’aprendre i reflexionar sobre la importància de cuidar el planeta i els recursos naturals dels que disposem. A més, ha implicat a la comunitat educativa, invitant a tot l’alumnat de l’escola a participar en la realització d’un mural sobre la visibilització de l’importància de l’aigua i ha elaborat cartells que estan penjats a l’escola i que sensibilitzen sobre un bon ús dels recursos i bones pràctiques (reciclarge, ús adequat de l’aigua, de la llum…).

Aquest taller va acabar amb una gymkana pel barri, en la que també van participar les famílies. Va ser una vesprada tan divertida com rica en aprenentatge i companyia.

Vos deixem també uns podcasts que l’alumnat va grabar i que reflexen molt bé el missatge que hem après: EL NOSTRE PLANETA ENS NECESSITA. T’UNEIXES A PROTEGIR-LO?

VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL LA REINA.

DIMARTS 17 OCTUBRE 2023

L’alumnat de sisè A va anar a visitar la Biblioteca Municipal La Reina, amb l’objectiu de conèixer la seua història, les seues instal·lacions i realitzar una oca lectora cooperativa per endinsar-se en moltes històries de llibres magnífics i plens de valors i ensenyaments. A l’acabar, vam gaudir d’una estona de lectura lliure, oferint-nos l’oportunitat de fer-nos socis, a més d’esmorzar a l’aire lliure. Tindre espais tan pròxims a l’escola, ens ofereix l’oportunitat d’anar caminant a visitar-los, cam va ser el nostre cas. Quina sort celebrar el dia de les biblioteques d’aquesta manera! Gràcies per tractar-nos tan bé. Tornarem!