Dia de la família / Dia de la familia

Com cada any, el dia 15 de maig es commemora el “Dia de la família” on gaudim de la participació de pares i mares de l’alumnat al nostre centre.

Aquest any, hem pogut comptar amb l’assistència de pares i mares en una de les sessions del projecte de centre que duem a terme els dimecres de vesprada. Aquest projecte porta com a lema “Entre totes i tots fem llum” i en ell l’alumnat aprén els diferents aspectes relacionats amb la llum: la visió, el sistema solar, la bombeta, l’estalvi energètic, la llum ultraviolada, els colors, etc.

Aquest dimecres les famílies van poder assistir i presenciar una de les sessions del projecte, acompanyant els seus fills i filles i sent també partíceps del dia a dia de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra implicació!


Como cada año, el día 15 de mayo se conmemora el “Día de la familia” donde disfrutamos de la participación de padres y madres del alumnado en nuestro centro.

Este año, hemos podido contar con la asistencia de padres y madres en una de las sesiones del proyecto de centro que llevamos a cabo los miércoles por la tarde. Este proyecto lleva como lema “Entre todas y todos hacemos luz” y en él el alumnado aprende los diferentes aspectos relacionados con la luz: la visión, el sistema solar, la bombilla, el ahorro energético, la luz ultravioleta, los colores, etc.

Este miércoles las familias pudieron asistir y presenciar una de las sesiones del proyecto, acompañando a sus hijos e hijas y siendo también partícipes del día a día de la escuela.

¡Muchas gracias a todos y todas por vuestra implicación!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies