SEGONA MARATÓ COOPERATIVA DEL LLUÍS GUARNER

Al marató de Berlín de l’any passat, l’atleta kenià Eliud Kipchoge va batre el rècord del món, acabant els 42 quilòmetres i 195 metres en tan sols 2 hores i 35 segons.
REPTE
Què volem fer? Ens preguntarem, som capaços d’organitzar i córrer una altra vegada una marató entre tota l’escola? El comité organitzador del marató ha intentat donar resposta a aquestes preguntes i sí, creiem que sí.

El passat divendres 12 d’abril de 2024, tota l’escola va participar en la MARATÓ del LLUÍS GUARNER. Vam córrer un total de 120 minuts ininterrompudament. Cada grup des de 3 anys fins a 6é feia la seua participació en voltes o temps. L’última volta la vam fer tota l’escola junta!

Va ser un dia molt esportiu i així volem afavorir els hàbits saludables, l’exercici i el companyonia.