ADMISSIÓ

Diseño_sin_título__3_-removebg-preview

JORNADA DE PORTES OBERTES

El 2 de maig de 2024, a les 17:00 hores

us esperem perquè vingueu a conéixer-nos.

PENDENT DE LA PUBLICACIÓ DE LA CONSELLERIA SOBRE L'ADMISSIÓ D'AQUEST CURS.

PROCÉS D'ADMISSIÓ

Procés pel qual un/a alumne/a es matricula en un centre educatiu, habitualment per primera vegada, o canvia de centre educatiu.

QUÈ CAL SABER

EL CALENDARI

Les dates del procés d'admissió estan publicades en el DOCV.

CALENDARI >

ÉS  UN PROCÉS TELEMÀTIC

El procés es realitza en la web habilitada per la Conselleria d'Educació:

TELEMATRICULA >

LA NORMATIVA

El procediment està regulat normativament.

NORMATIVA >

LLETRA DE DESEMPAT

Resultat del sorteig per la que s'estableix la lletra de prioritat per al procés d'admissió del curs 2024-2025

SORTEIG >

LES ÀREES D'INFLUÈNCIA

La ciutat de València està considerada com a districte únic.

MAPA >

CIRCUMSTÀNCIES ESPECÍFIQUES

Circumstàncies per les quals els centres educatius poden donar un punt més per a l'admissió

CIRCUMSTÀNCIES >

LES VACANTS

Les vacants disponibles en cada centre estan publicades en la web de Conselleria abans d'iniciar el procés.

VACANTS >

LA PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

És important presentar les sol·licituds dins del calendari establit per a poder obtindre plaça en el col·legi desitjat.

TELEMATRICULA >

LLISTES PROVISIONALS I PERÍODE DE RECLAMACIÓ

Una vegada publicades les llistes provisionals hi ha dos dies per a presentar reclamacions. Per això s'habilita el tràmit a la web de:

TELEMATRÍCULA >

LLISTES DEFINITIVES

Pas previ a la formalització de la matrícula. Les llistes definitives es publiquen en la web de:

TELEMATRÍCULA >

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA

Una vegada publicades les llistes definitives, cal formalitzar la matricula i presentar la documentació necessària en el centre admés de manera presencial.

OFERTA ZONA, DUPLICITATS I FORA DE TERMINI

Si no s'obté plaça, si s'han presentat sol·licituds duplicades o no s'ha pogut participar en el procés ordinari, cal anar a aquesta fase:

FORA DE TERMINI >

sala

INICIAT EL CURS ESCOLAR, LA MATRICULACIÓ DEPÉN DE L'AJUNTAMENT DE VALÈNCIA

En el mes de setembre, el procés d'escolarització passa a dependre de l'Ajuntament de València, al qual deuen dirigir-se per a obtindre una plaça escolar.

Per a més informació sobre el procés d'admissió