PROJECTE EDUCATIU

Actuacions d'Èxit

EDUCACIÓ INFANTIL

Bright_Colorful_Playful_Funny_Donuts_Food_Circle_Logo__1_-removebg-preview

Les mestres reben a l'alumnat a l'aula amb les propostes organitzades i cada xiquet/a, acompanyat pel seu familiar, va lliurement on se sent més cómode i segur. Fomentant un vincle afectiu entre l'escola i la família.

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (2)

S'organitzen propostes d'aprenentatge en l'aula centrades en lectoescriptura, lògico-matemàtica, coordinació oculto-manual, creativitat... i l'alumnat de manera lliure i autònoma es dirigeix a les que li resulten més interessants perquè puga adquirir un mateix concepte, acord a la seua manera d'aprendre.

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (3)

Els taller estan centrats en el desenvolupament de: la competència plurilingüe en anglés, el programa d'estimulació del llenguatge oral i els projectes de treball.

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (4)

Espais ambientats que afavoreixen de manera intencionada situacions d'aprenentatge a partir de la provocació i experimentació.
Estan organitzats de manera internivell, amb l'alumnat de tot el cicle barrejat.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (5)

A primària utilitzem l'Aprenentatge Basat en Projectes. En coneiximent del medi i a les Situacions d'Aprenentatge.

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (6)

SEGON Y TERCER CICLE

Dins dels projectes interdisciplinaris utilitzem diverses caixes d'aprenentatge de creació pròpia amb les quals, l'alumnat treballa aspectes molt enriquidors per a ells.

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (7)

ACTUALMENT DE 1r A 4t.

L'objectiu d'aquest mètode és fer que els alumnes siguen matemàticament competents, prioritzant la comprensió per damunt de la memorització treballant el raonament matemàtic.

Bright Colorful Playful Funny Donuts Food Circle Logo (7)

PRIMER CICLE PRIMÀRIA

Seguint la línia de infantil i per una millor transició de l'alumnat al primer cicle es treballen també els ambients d'aprenentatge.

PROJECTES DE CENTRE

Diseño_sin_título__4_-removebg-preview

Aquest projecte pretén potenciar la internacionalització del centre amb col·laboració d'entitats europees.

Diseño_sin_título__5_-removebg-preview

Apostem per la Innovació i Investigació Educativa amb la presentació de projectes que ens permeten apostar per les metodologies actives en l'etapa d'educació infantil i primària.

Diseño_sin_título__1_-removebg-preview

Som centre reconegut com promotor de l'esport, activitat física i salut entre l'alumnat.

Diseño_sin_título__3_-removebg-preview

El model dialògic de resolució pacífica de conflictes és clau per mantindre una bona convivència a les aules i el centre.

ESPAIS TRANSFORMADORS

Diseño_sin_título-removebg-preview

Este projecte proposa explotar les possibilitats pedagògiques de flexibilitzar els espais d'aprenentatge en combinació amb les tecnologies, per a millorar els processos d'ensenyament i aprenentatge a través de les metodologies actives.

DFHBRFDH

Aprenem en contacte directe amb la natura: cultivant, compartint, construint, experimentant i jugant.

htht

Al pati tenim un gran nombre zones i activitats per a gaudir. A més, tenim una caseta amb préstec de material per a jugar: pilotes, pales, ping-pong, xanques, cordes... s'encarreguen els majors de l'escola i tots gaudeixen d'aquest moment.

RGF

Per al foment de lectura estem construint una meravellosa biblioteca. A més, al pati tenim un espai molt especial perquè l'alumnat puga gaudir de la lectura en una zona confortable i còmoda.

Per a més informació sobre projectes i activitats de centre