Eleccions a Consell Escolar

De nou estem davant les eleccions escolars, en les que tots/totes podem i devem participar. A través d’elles es constituirà el nou CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE que regirà aquest Col·legi durant els pròxims anys.

El Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa.

Aquest Consell Escolar està format per l’Equip Directiu i representants de l’Ajuntament, mestres, pares/mares, alumnes i personal de serveis.

Per tot això, es constituiran meses electorals en les que poden ser elegits els components de cadascú dels diferents sectors abans esmentats. Al sector pares deuen depositar el seu vot els dos, el pare i la mare o els tutors en el seu cas. Per a exercir el dret al vot es deurà presentar el D.N.I., Passaport, Targeta de Residència, Carnet de conduir i estar censat. Es poden consultar els llistats al tauler d’anuncis del Col·legi.

El calendari electoral és el següent:

En el cas de que vullga presentar-se com a candidat/a a ocupar un lloc al sector que corresponga, deurà omplir l’imprès adjunt i presentar-lo junt amb una fotografia actual, tamany carnet, a la Direcció d’aquest Col·legi en horari escolar.

CANDIDATURA-PARES-I-MARES