Dia de la PAU

DIA DE LA PAU I DE L'ARBRE

El dia 31 de gener  vam tindre una jornada molt especial per a commemorar el Dia de la Pau i el Dia de l'Arbre.
Des de les 10 del matí tot l'alumnat del centre va gaudir de tallers de manualitats i jocs al pati. Tots ells dirigits per l'alumnat de sisé de Primària. Entre aquests tallers  vam gaudir d'un anomenat PLANTEM VIDA, en el qual, i gràcies a la donació de l'Ajuntament de plantes mediterrànies, els xiquets i xiquetes van aprendre a cuidar la naturalesa de primera mà.

Un aplaudiment a l'alumnat de cinqué que han estat pendents en tot moment dels més xicotets i en segon lloc, la gran ovació del dia ha d'anar per als super alumnes i alumnes de sisé. Durant tota la setmana han preparat les activitats i han ajudat amb molta il·lusió

Per al professorat, aquesta és la millor recompensa en la nostra labor diària. Perquè ens ensenya que a més de formar-los en coneixements els estem fent persones preparades per a la societat, empàtiques i responsables. Tot un orgull.

Enhorabona a tot l'alumnat de la nostra escola de cine.