Informació AMPA CEIP ELS GERMANELLS

CURS 23/24

Pàgina de Facebook: Ampa Ceip 2 Rafelbunyol

Correu electrònic: ampaceip2rafelbunyol@gmail.com

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) és una associació sense ànim de lucre, formada per mares, pares i tutors legals d'alumnes del col·legi Els germanells compromesos amb la millora de l'educació dels nostres fills i filles a través de la participació en la vida escolar de la nostra comunitat.

Bona vesprada famílies, ja ha acabat un curs ple d'emocions, d'activitats diverses en les que han gaudit els nostres fills i filles com els jocs de fusta, ens van visitar els reis mags, així com hem gaudit de flashos fresquets l'últim dia d'escola. Però també ens hem reunit per treballar i millorar l'ensenyament per als xiquets i xiquetes, seguim tenint les 2 línies a la nostra escola, hem subvencionat les excursions més cares...

Per tot açò, tenim uns mesos d'estiu de descans.

Però recorda, per al curs vinent, FES-TE SOCI/SÒCIA DE LA NOSTRA AMPA!!

Tot són avantatges

1-DTO. EN EXTRAESCOLARS

2-DTO. EN UNA EXCURSIÓ

3-ENTRADES GRATIS PER A LA FESTA DE GERMANOR!!

4- SEGUR ESCOLAR (EN LA CLÍNIC DE LA POBLA.. SENSE ESPERES, ATENEN DE SEGUIDA!)

5- COL-LABORAR EN REGALS PER AL CENTRE (dels quals són directament utilitzats pels vostres fills/es i per l'evolució del centre) -NADAL -FI DE CURS.

Per tot açò, per la lluita de millorar l'educació dels nostres fills i filles, per poder participar i gaudir de les activitats que fem,

FES-TE DE LA AMPA!!!

temerario Galantería Escoger Vacunar almohadilla División cenefa de niños - rednaph.org

Buenos días familias, ya ha terminado un curso lleno de emociones, de diversas actividades en las que han disfrutado nuestros hijos e hijas como los juegos de madera, nos visitaron los Reyes Magos, así como los flashes fresquitos del último día de cole. Pero también nos hemos reunido para trabajar y mejorar la enseñanza de nuestros hijos e hijas, seguimos teniendo 2 líneas en nuestro colegio, hemos subvencionado las excursiones más caras... Por todo esto, tenemos unos meses de verano de descanso.

Pero recuerda, para el curso que viene,

HAZTE SOCIO Y SOCIA DE NUESTRA AMPA!! Todo son ventajas:

1. DTO. EN EXTRAESCOLARES

2. DTO. EN UNA EXCURSIÓN

3. ENTRADAS GRATIS PARA LA FIESTA DE 'GERMANOR'

4. SEGURO ESCOLAR (CLÍNICA PUEBLA) 5. COLABORAR EN REGALOS PARA EL CENTRO (los cuales son usados directamente por vuestros hijos e hijas)

6. NADAL

7. Fi DE CURS

Por todo esto, por la lucha de mejorar la educación de nuestros hijos e hijas, para poder participar y disfrutar de las actividades que hacemos,

HAZTE DE LA AMPA!!!