CARRERA SOLIDÀRIA NADALENCA

CARRERA NADALENCA SOLIDÀRIA

Amb motiu d'aquestes dates, tot el centre va realitzar de manera conjunta una activitat solidària per a ajudar als que més el necessiten.
El pròxim dia 22 de desembre, dijous, serà una jornada especial i realitzarem, entre altres activitats, *unac carrera d'obstacles amb temàtica nadalenca.

L'alumnat ha de vindre amb roba còmoda i calçat esportiu i pot portar complements al·lusius al Nadal (diademes, capells, jerseis,...).
Aqueix mateix dia 22 farem una recollida d'aliments no peribles i joguets que ja no useu i estiguen en bon estat, per a donar a Càritas Rafelbunyol.

CARRERA NAVIDEÑA SOLIDARIA

Con motivo de estas fechas, todo el centro va realizar de manera conjunta una actividad solidaria para ayudar a los que más lo necesitan.
El próximo día 22 de diciembre, jueves, será una jornada especial y realizaremos, entre otras actividades, unac carrera de obstáculos con temática navideña.

El alumnado ha de venir con ropa cómoda y calzado deportivo y puede traer complementos alusivos a la NAvidad (diademas, gorros, jerseys,...).
Ese mismo día 22 haremos una recogida de alimentos no perecederos y juguetes que ya no uséis y estén en buen estado, para donar a Cáritas Rafelbunyol.

Muchas gracias por vuestra colaboración.