Hort Escolar

HORT ESCOLAR

Aquest projecte té com a finalitat aconseguir una millora en l’Educació Nutricional i Alimentària, així com crear i despertar una sensibilitat per a tindre cura pel Medi Ambient.
Volem que l’alumnat investigue i realitze experiències en un laboratori natural i viu, que els permetrà potenciar el desenvolupament d’activitats ,valors i comportaments compromesos amb una alimentació saludable personal i familiar amb l’ambient i tindre disponibles aliments tot l’any amb l’esforç col·lectiu.

L'ajuntament de la localitat, amb motiu de la commemoració del dia de l'arbre, ens va obsequiar amb dos tarongers i dues llimeres. Aquests arbres s'han plantat amb molta il·lusió per part de l'alumnat en el nostre hort escolar.