Drets de la Infància

5

Cada 20 de Novembre, es celebra el Dia Internacional dels drets de la Infància,  ja que després de 30 anys de debats es va aconseguir aprovar el text final de la Declaració sobre els Drets de la Infància el 20 de Novembre de 1989.

Tots els xiquets i xiquetes gaudiran dels 10 drets enunciats en aquesta Declaració.

Per a treballar-los cada classe ha investigat el significat de cadascun i han realitzat un resum d'aquests.

TALLER ACARONAR

El dijous 19 de novembre l'alumnat de 5é de primària va participar en un taller realitzat per l'Associació Acaronar, sobre el dret a créixer en família i l'acolliment familiar, fomentant la diversitat. la tolerància i el respecte.

Alguns dels objectius principals del taller van ser:

-Fomentar la diversitat familiar des de la perspectiva que totes les famílies són iguals, però totes són diferents.

-i reflexionar sobre el valor de les llars alternatives i el paper social de les famílies acollidores.

L'activitat es va realitzar a través d'un compte-contes,incitant a la participació de tot l'alumnat i sempre respectant les mesures de seguretat establides en els protocols del centre.

La valoració de l'alumnat en finalitzar l'activitat va ser molt positiva, ja que van aprendre a conéixer la diversitat familiar de manera lúdica.