ALMUERZO SOLIDARIO ENERO 2024 /ESMORZAR SOLIDARI GENER 2024

Estimadas familias: Como ya sabéis, el nuestro cole participa en el proyecto solidario de la construcción de una escuela en Uganda, a cargo de la ONG Goals for Freedom. Gracias a las aportaciones de últimos años, se han construido varias aulas y una de ellas puerta el nombre Germanells. Pero, como que la escuela no está acabada, os proponemos continuar colaborando para hacer este sueño realidad. Aprovechando las actividades que tenemos programadas para el día de la Pau, hemos pensado realizar un almuerzo solidario, cortesía de la empresa de comedor SERUNION. Repartiremos al alumnado pan, aceite y sal y/o tomate y una pieza de fruta. El alumnado puede realizar una donación a partir de 2€.

El alumno-a que quiera colaborar tendrá que entregar su aportación y papel de participación a la tutora /tutor antes del lunes 29 (incluido), para tener controladas posibles alergias/intolerancias y el número de almuerzos que tenemos que preparar (sobre toto si NO SON DE MENAJDOR). El martes 30 el AMPA repartirá las tostadas con aceite, sal y tomate (opcional) / y fruta (por lo tanto, ese día no habrá que traer almuerzo de casa si colaboráis en el almuerzo solidario). Si queréis más información sobre el proyecto, podéis consultar: https://goalsforfreedom.com/

😘

Muchas gracias por vuestra colaboración.

Estimades famílies: Com ja sabeu, l’el nostre col·le participa en el projecte solidari de la construcció d’una escola a Uganda, a càrrec de l’ONG Goals for Freedom. Gràcies a les aportacions d’últims anys, s’han construït diverses aules i una d’elles porta el nom Germanells. Però, com que l’escola no està acabada, us proposem continuar col·laborant per a fer este somni realitat. Aprofitant les activitats que tenim programades per al dia de la Pau, hem pensat realitzar un esmorzar solidari, cortesia de l’empresa de menjador SERUNION. Repartirem a l’alumnat pa, oli i sal i/o tomaca i una peça de fruita. L’alumnat pot realitzar una donació a partir de 2€.

L’alumne-al fet que vulga col·laborar haurà d’entregar la seua aportació i paper de participació a la tutora /tutor abans del dilluns 29 (inclòs), per a tindre controlades possibles al·lèrgies/intoleràncies i el nombre d’esmorzars que hem de preparar (sobre toto si NO SÓN DE MENAJDOR). El dimarts 30 l’AMPA repartirà les torrades amb oli, sal i tomaca (opcional) / i fruita (per tant, eixe dia no caldrà portar esmorzar de casa si col·laboreu en l’esmorzar solidari). Si voleu més informació sobre el projecte, podeu consultar: https://goalsforfreedom.com/

😘

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.