MATRICULACIÓ

A continuació podeu descarregar els documents per emplenar per a la matriculació de l’alumnat. Per descarregar el document heu de clicar en la imatge del pdf corresponent.

PERIODO DE ADAPTACIÓN

RECOGIDA DE DATOS

Període d'adaptació

ÚLTIMES NOVETATS

• Consulta vacants

Consulta vacants provisionals

enlace

Ja podeu consultar les vacants provisionals del centre.

Entra en la següent pàgina web i consulta les vacants:

• Matrícula 2024-2025

Pàgina web matrícula 2024-2025

S’ha publicat la normativa que regula el procés d’admissió d’alumnes per al curs 2024/2025.

Veure normativa

Segons aquesta normativa, la presentació de sol·licituds serà exclusivament telemàtica DEL 30 DE MAIG AL 6 DE JUNY. La sol·licitud de places es farà des de la pàgina web https://portal.edu.gva.es/adminova/es/inicio/

AdmiNOVA val

Des del nostre centre donarem tota l’ajuda necessària a les persones que el necessiten sol·licitant cita prèvia en el telèfon 965 308 060 o al correu electrònic 03012062@edu.gva.es.
    En la jornada de portes obertes del dimarts 28 de maig a les 15.30 intentarem explicar el funcionament del procés.
    Atentament,
    Signat. Mª Carmen Hurtado.
    Directora CEIP Els Garrofers

Matrícula 2024-2025

Dates importants matriculació

S’ha publicat la normativa que regula el procés d’admissió escolar per al curs 2024/2025.

PDF

S’ha publicat la resolució que estableix les lletres del sorteig realizat per als desempats en el procés d’admisió.

PDF

Amb data 6 de maig de 2024, es reuneix el Consell Escolar del CEIP Els Garrofers en sessió extraordinària per a establir quines seran les circumstàncies específiques per les quals este centre podrà assignar 1 punt a l’alumnat en qui concórrega almenys una d’elles. En este Consell es va aprovar per unanimitat de tots els assistents que estes circumstàncies seran les següents:

Circumstàncies específiques