AMPA

Què és l’AMPA?

L’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) del CEIP ELS GARROFERS és una associació sense ànim de lucre, que agrupa a totes les mares i pares dels alumnes del centre que desitgen participar en ella.

Belén

Les nostres funcions són:

1. Potenciar la participació de la família en la vida del centre i en els seus òrgans de govern.
  2. Assessorar, orientar i ajudar a les famílies en tot el que concerneix l’educació dels seus fills.
  3. Realitzar activitats per a fomentar la convivència entre tota la comunitat educativa.
  4. Fomentar una unió entre el professorat i la direcció del centre, per a tindre una participació activa i col·laborativa, per una escola millor.
  5. Decorar el centre per a les diferents activitats que realitza el centre.
  6. Representem als pares i mares en el consell escolar per a defensar els interessos de tots/as i participar de forma més activa en l’educació dels nostres fills/as.
Reyes Magos

La quota que s’aporta per família a l’any ens permet:

• Realitzar millores en les instal·lacions del col·legi.
  • Lliurament d’una agenda escolar per cada xiquet.
  • Decoració participativa en el nadal, rebuda dels reis mags i papa noel, festa halloween, carnestoltes…
  • Realitzar la festa de fi de curs per a totes les famílies.
  • Participació en diferents activitats juntament amb el professorat (com el dia de la castanyera).
  • Col·laboració per al viatge de fi de curs de 6é.
  • Gestionar el material comú de l’alumnat de tots els cursos de primària i del comú i personal en l’etapa d’infantil.
  • Realització de tallers de dolços nadalencs amb tot l’alumnat.
  • Proporcionem l’esmorzar de l’alumnat en la celebració de nadal, setmana cultura i fi de curs.
  • Regal de calendari i detall a tots els xiquets per Nadal.
  • Regal d’orles de fi de curs en infantil 5 anys i en 6a de primària.

Abonant aquesta quota passes a ser soci de l’AMPA, amb els següents drets:

• Participar amb veu i vot en les assemblees generals que realitzem durant tot el curs.
  • Formular propostes per a la millora de les nostres funcions.
  • Col·laboració en les diferents activitats que es realitzen per part de l’AMPA.
Rocòdrom

Que hem aconseguit durant aquests últims anys:

• Millores en el projecte educatiu del pati, amb el rocòdrom, les pintures en la teulada, les pintures al pati.
  • La decoració i el muntatge del pesebre.
  • La unificació d’infantil i primària en un mateix recinte.

Oferim també serveis de matinera i organitzem les activitats extraescolars dels xiquets/es.

Estarem sempre encantats de respondre a qualsevol pregunta en el correu:

apaelsgarrofers@gmail.com