Informació transport escolar jornada contínua

Benvolgudes famílies,
una vegada recollida la informació proporcionada per la vostra part sobre les preferències d’eixida, veiem que sí que és possible que puga eixir un bus a les 15:30 hores amb l’alumnat que farà ús del servei de menjador i no es queda a les activitats extraescolars i un altre a les 17:00 hores amb l’alumnat que farà ús del menjador i es quedarà a les activitats extraescolars.

CEIP Els Garrofers

Per a tractar l’organització d’aquestes dues eixides farem una reunió informativa divendres que ve 23 a les 14:00 hores en la classe de 6é. És molt important la vostra assistència a aquesta reunió ja que, perquè des de la Conselleria se’ns autoritzen les dues eixides, necessitem que hi haja un acord total de totes les famílies usuàries del servei.

Si per algun motiu de força major no poguéreu assistir a la reunió poseu-vos en contacte amb direcció abans d’aquesta reunió.
Salutacions,
Signat M.Carmen Hurtado