Nadal 2022

Estimades famílies ja arriba Nadal i per fi podem celebrar-lo sense restriccions. Us avancem el programa de les activitats que estem preparant per a la següent setmana:

Els Nadals dels Garrofers

★ Dilluns 19 de desembre: “Cursa Sant Silvestre”

Tot l’alumnat del nostre centre correrà la tradicional Sant Silvestre per una causa solidària: recollida de joguets, aliments i productes d’higiene personal de primera necessitat. L’alumnat portarà aquest dia o bé un joguet (en bones condicions) o un producte d’alimentació o higiene personal per a donar-lo a Càritas, que el farà arribar a les famílies necessitades de la nostra ciutat. Aquest dia els xiquets/es poden portar algun ornament o disfressa relacionat amb el Nadal.

★ Dimarts 20 de desembre: “Tu, si que vals”

L’alumnat de Primària assistirà a la primera edició d’aquest curs, on podran gaudir de les actuacions dels seus companys/es. Les famílies que vulguen veure les actuacions dels seus fills/es podran assistir.

★ Dimecres 21 de desembre

Taller de dolços nadalencs a càrrec de les famílies de l’AMPA i celebració de la “Nit de Cap d’any”, per a aquesta ocasió l’alumnat que vulga pot vindre amb roba de festa per a acomiadar l’any 2022.

★ Dijous 22 de desembre: “Festival de Nadal”

Totes les famílies esteu convidades al Festival de Nadal i visita dels Reis. Aquest dia l’AMPA convidarà a l’alumnat a l’esmorzar.

Aprofitem per a recordar-vos que els dies de portes obertes (“Tu si que vals” i Festival) les famílies que facen fotos dels xiquets han de tindre en compte la Llei de protecció de dades per la que cada persona serà responsable de l’ús que faça de les imatges captades a aquestes activitats.
Gràcies per la vostra col·laboració. Bon Nadal!!!!!
Atentament,
L’equip educatiu del CEIP Els Garrofers.