Informació de beques i menjador

S’acaba de publicar la normativa referent a les beques de transport i menjador. El termini de presentació comença hui dimecres 8 de juny i finalitzarà dimecres que ve 6 de juliol.
Totes dues ajudes se sol·liciten al mateix temps però cadascuna porta el seu propi imprés de sol·licitud. La forma de presentació és la següent:

Alumnat que en el curs 2021/2022 ja va sol·licitar l’ajuda per a menjador i/o transport escolar:

Entrar en l’aplicació WEBFAMILIA per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud on consten pregravades les dades que ja estan en poder de l’Administració, una vegada han sigut actualitzats d’ofici per la Conselleria. Si esteu conformes amb les dades facilitades, heu d’imprimir, signar i presentar l’esborrany en el centre abans del 6 de juliol. En aquest cas no caldrà aportar cap documentació justificativa. Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és conforme, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre juntament amb la documentació justificativa. Si per algun motiu no podeu accedir o imprimir l’esborrany, podeu sol·licitar-lo en el centre educatiu.

Alumnat que en el curs 2021/2022 NO va sol·licitar l’ajuda de menjador i/o transport escolar:

Es farà presentant cada sol·licitud degudament emplenada i signada i adjuntant la documentació acreditativa que es requereix i que us detalle a continuació (es presentarà sempre amb original i còpia):
Beques de transport: Fotocopia DNI/NIF/Passaport/NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars) i certificat de distància emés per l’Exmo.
Ajuntament des del vostre domicili familiar fins al centre. (Se sol·licita en qualsevol oficina de l’OMAC)
-Direcció del centre: Partida d’Algoda Pol. 1 Núm. 103-A
Beques de menjador: Fotocopia DNI/NIF/Passaport/NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars), documentació que acredite els membres de la
unitat familiar (llibre de família o certificat d’empadronament col·lectiu actualitzat a data de presentació de la sol·licitud) i aquells documents que
acrediten totes les circumstàncies que s’al·leguen. Les circumstàncies referents a informació econòmica, la situació laboral i el cobrament de prestacions i subsidis, la condició de família nombrosa o monoparental, la condició de persona amb discapacitat o la condició de persona beneficiària de la renda valenciana d’inclusió, no farà falta que es justifiquen mitjançant documentació ja que amb la signatura de la sol·licitud o esborrany autoritzem l’Administració educativa a fer la consulta a l’òrgan competent en cada cas.

Per a qualsevol dubte sabeu que estem a la vostra disposició.
Atentament,
Mª Carmen Hurtado. Directora.