LLISTATS DE LLIBRES I MATERIALS PER AL PROPER CURS

Per la present vos informem que en breu podreu consultar a la web del centre el llistat de llibres i materials per al proper curs 20 – 21.

Apareixeran els següents llistat:

1. Llistat de lot complet, per aquelles famílies que decidisquen no participar a la xarxa llibres per als cursos de 3r a 6é.
  2. Llistat de llibres de xarxa llibres, on apareixen solament els llibres que les famílies hauran de comprar, ja que la resta de llibres per a l’alumnat de 3r, 4rt, 5é i 6é, els ho facilitarà el centre.
  3. L’alumnat de 1r i 2n: haurà de comprar el lot complet de llibres de la llista, pagarà amb el XEC LLIBRE i solament abonarà la diferència a la totalitat del preu dels llibres. El valor del XEC es de 160 €.
  4. Llistat de materials de classe (per a tot l’alumnat del centre)

També vos indiquem que aquests llistats també els facilitarem a les dos papereries del poble, Papereria Blasco i Authentics Sports.