Visita del professor Adrián Mota a 5é B.

L’alumnat de 5é B ha tingut aquest divendres la visita d’un ex-alumne de la nostra escola, es tracta d’Adrián Mota Babiloni.

Adrián és enginyer industrial i professor de la Universitat Jaume I, a més, tal i com hem dit, d’ex-alumne del Cervantes.

Els xiquets i xiquetes s’han preparat unes preguntes per a fer-li al voltant del projecte de la llum i l’electricitat i també sobre la seua tasca com a científic i investigador.

Ha estat genial per a tots i totes i des del centre esperem que l’alumnat puga agafar com a referent per al seu futur a adults que quan eren xiquets i xiquetes van passar per aquestes mateixes aules, com Adrián.

Gràcies Adrián pel teu temps i per haver fet possible aquesta bonica experiència per als nostres xiquets i xiquetes.