5ª Fira solidària del llibre usat 2023

Estimades famílies:

Amb motiu del dia del llibre, i per quart any consecutiu, volem celebrar el 27 d’abril la 5ª FIRA SOLIDÀRIA DEL LLIBRE USAT, per tal de fomentar la lectura entre el nostre alumnat i col·laborar amb una associació de forma solidària.

El funcionament serà el següent:

· Cada alumne/a, aportarà de forma voluntària al centre almenys un llibre, conte, novel·la, còmic, poesia…. (infantil o juvenil).

· El llibre en qüestió, encara que ja estarà usat, cal que estiga en bones condicions.

· El dia de la fireta, els/les alumnes podran comprar un llibre pel preu simbòlic d’1 €.

· Tots els diners replegats, s’entregaran íntegrament a una associació sense ànim de lucre.

· Si els adults també volen participar, també acceptarem llibres d’adults.

· L’alumnat, visitarà la fira amb el seu tutor/a per a comprar el llibre.

· A partir de les 16.40 hores, el centre romandrà obert fins les 18.30 hores per a qui estiga interessat/da a visitar la fira i col·laborar amb la causa.

· No és obligat, ni portar un llibre, ni comprar-ne, però teniu en compte, que és per una bona causa i que com tots els xiquets visitaran la fira amb el seu tutor/a, si no duen l’euro, no podran comprar res.

· Qui vulga aportar més d’un llibre, també s’acceptaran.

· Podeu anar duent llibres, que es replegaran a l’aula dels vostres fills/es.

ESPEREM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ. GRÀCIES