Festa de la Pau 2015 al Ceip Cervantes.

El passat divendres es va celebrar al nostre centre la “Festa de la Pau 2015”.

L’acte va constar de dues parts diferenciades, la primera la vam fer tots els cursos en conjunt al mig del pati, encara que per desgràcia es va posar a ploure un poc i ens va deslluir una miqueta les activitats propostes.

DSCF2589

L’alumnat va formar les paraules “PAU I AMOR” al centre del pati, a continuació cada classe va llegir o interpretar un “rodolí de la pau” preparat expressament per a l’ocasió. Tot seguit es va procedir a la tradicional “solta de coloms” que simbolitzen l’esperança de pau i amor per a totes les parts del món. Per finalitzar aquesta primera part de la festa de la pau, tots els cursos junts vam cantar la cançò triada enguany per aquest acte, “La festa de la Pau” de Dàmaris Gelabert.

A la segona part de la festa es van desenvolupar 3 tallers rotatoris per a tot l’alumnat. Infantil a la seua banda d’edifici, primer, segon i tercer junts i quart, cinqué i sisé també junts.

Els tallers portaven per títol:

– Taller de Ioga

– Joc “Stop Mals-rotllos”

– Visionat de Curts per la Pau i col·loqui.

En definitiva, vam passar tots junts una vesprada molt divertida on vam arribar a una conclusió molt important….

LA PAU ES FA CADA DIA, CADA HORA I EN CADA MOMENT!!!!!!