Eixides al Teatre a Borriana.

Aquesta setmana, el nostre alumnat ha pogut gaudir d’una experència didàctica molt divertida i apassionant. La visita al “Teatre Payá” de Borriana per tal d’assistir a dues obres de teatre.

sentits

Dimarts passat els alumnes de primer i segon de primària van desplaçar-se en autobús a la veïna localitat per tal d’assistir a la representació de l’obra “Sentits a les butxaques”, on dos germans els van explicar les històries dels sentits. Històries amb sentit sobre els sentits. Amb personatges divertits i sense sentit. Els cinc sentits amb sentit de l’humor i sentit comú.

sentits2

________________________________________________________

why2

Hui dijous ha sigut el torn per als més majors, 5é i 6é de primària, que s’han divertit molt amb l’assistència a l’obra en anglés titulada “Why english?”. Una obra protagonitzada per Xavi, un músic de 34 anys que canta molt bé però no sap parlar anglès. Actualment no té feina i vol anar a Londres a provar sort. Ha vist al facebook una acadèmia per a casos desesperats com el seu, i decideix matricular-se. Allà coneixerà Eliyos Ruile, un professor nadiu amb un mètode molt particular d’ensenyament el “Extreme Language Learning“.

why

Tots quatre cursos ho han passat d’alló més bé i segur que tornarem!!!!!