“Dia del Mestre” al nostre centre.

DSCF0702 - copia

Dimecres passat vam celebrar el “Dia del Mestre” al nostre centre.

Amb la presència de tota la comunitat educativa del CEIP Cervantes, pares i mares, alumnes , mestres actuals, mestres jubilats que han treballat a l’escola i també l’Alcalde de la població, que va assistir amablement als actes.

Sobre les quatre de la vesprada es van obrir les portes del col·legi a tots els que van voler pegar una ullada a l’exposició sobre la nostra escola que tenim al corredor de l’edifici principal.

Posteriorment, ja al pati del centre, es va fer una miqueta d’homenatge a tots els mestres en general i en particular a quatre dels mestres jubilats que han treballat durant anys a la nostra escola:

– Mari Carmen Navarro
– Juan Ferrer
– Vicent Flich
– Germán Aguilar

L’alumnat va tindre paraules d’agraïment cap als seus mestres, es va donar un menut detall de record per als mestres jubilats i es va cantar una cançò que prèviament s’havien assajat tots els xiquets i xiquetes.

Cal destacar també que la festa va ser completa amb l’oferiment a la nostra escola del PREMI EXTRAORDINARI que otorga la “Confederación Española de Asociaciones de Madres y Padres de Alumnos” a LA NOSTRA AMPA.

La nostra associació de pares i mares ha rebut el “PREMI EXTRAORDINARI A L’AMPA QUE HA TINGUT UN PAPER MÉS PROTAGONISTE AL DESENVOLUPAMENT D’UN PROJECTE QUE MILLORE LA GESTIÓ DE LES AMPES” amb el treball anomenat, “JORNADES FAMILIARS ESCOLARS. L’ENTORN PROPER COM A RECURS EDUCATIU”.

ENHORABONAAAAAAAAAAAA!!!!!!diamestre - copia

DSCF0705 - copia