Consell de xiquets i xiquetes de Nules

Una representació del nostre alumnat va estar present al “Consell de xiquets i xiquetes de Nules”.

En aquest primer Ple els membres del Consell han exposat problemes detectats, queixes i suggeriments tant del seu centre educatiu i entorn com del municipi en general.

Aquest consell està format per un representant i un suplent alumnes dels cursos de cinqué i sisé de Primària de cadascuna de les sis escoles de la localitat: CEIP Jaume I, CEIP Pío XII, CEIP Cervantes, CEIP Pedro Alcázar, CEIP Lope de Vega i la Consolació, a més també hi ha una representació de l’alumnat de primer de l’ESO de l’IES Gilabert de Centelles, i representació municipal amb l’alcalde de Nules, David García; la regidora de Joventut, Rosa Ventura; i el regidor de Participació Ciutadana, Jaume Segura.