Al Cervantes estem d’enhorabona!!!!!!

81_M3

El passat divendres, la mestra del nostre centre Mª Carmen Romero i els xiquets i xiquetes que formaven part de la seua classe quan cursaven 4t de primària, van ser uns dels principals protagonistes a la 62a GALA DELS JOCS FLORAL DE NULES.

Mª Carmen i el seu alumnat van poder recollir el primer premi en l’apartat de  ‘Redacció d’un conte infantil’, dotat amb 300 euros, i patrocinat per l’Ajuntament de Nules,  amb un text escrit entre tota la classe i treballat per tots els xiquets i xiquetes que van estar en aquella aula mentre cursaven quart de primària.

El conte porta per títol, ‘Fair Play’.

Tota la comunitat educativa del CEIP Cervantes estem molt contents i orgullosos i felicitem als grans protagonistes d’una molt bona notícia, Mª Carmen i tot l’alumnat.

ENHORABONAAAAAAAAAA!!!!!

82_M3