Posidònia

El DECRET 106/2022, de 5 d’agost, del Consell, d’ordenació i currículum de l’etapa d’Educació Primària indica que a més de les àrees que estableix el currículo, es dedicarà un temps lectiu específic per al desenvolupament de projectes interdisciplinaris.

Tal i com explica la mestra i orientadora Nati Bergadà al seu article "Com pots elaborar un bon projecte interdisciplinari",  els trets més característics dels projectes són:

• És un aprenentatge real i contextualitzat.
  • Es fa un treball competencial sobre un aspecte de la realitat.
  • S’apliquen coneixements de diverses àrees.
  • S’incentiven els processos d’investigació.
  • Es potencia el treball cooperatiu entre els infants i els docents.
  • L'alumnat aprenen a aprendre.
  • Es facilita la comunicació i el diàleg.
  • S’avalua l’adquisició dels continguts i l’assoliment de les competències.

Ara és el nostre torn, i enguany anirem més enllà dels projectes proposats per a primer, tercer i cinqué. Farem que arribe a tot l'alumnat del centre, des de 2 anys fins a sisé, al voltant d'un mateix tema.

La posidònia oceànica