COR EMOCIONA’T

Durante este curso, hemos puesto en marcha la creación de un Coro Infantil en nuestro cole. Una vez pasado el primer trimestre, dónde nos centramos en elección del alumnad@ que formará parte del coro, durante este segundo trimestre nos hemos puesto en marcha con los ensayos… y ¡está sonando genial!.

Aquest curs estem trebellant en la formació i creació d’un Cor Infantil a la nostra escola. Una vegada finalitzat el primer trimestre, on varem escollir el alumnat que forma part del cor, en aquest segon trimestre ja hem començat amb els assatjos… i està sonant genial.!

LOGO CORO
Este ha sido el logo seleccionado para nuestro Coro.

En el siguiente enlace podéis encontrar un documento con las “normas del Coro.”

En el següent enllaç podeu trobar un document amb les “Normes del Cor.”

NUESTRO PRIMER CONCIERTO. ÀUDIOS DE LES NOSTRES “CANÇONS PER A SOMRIURE.”

El lunes 26 de Febrero será nuestro estreno encima de un escenario. Nos vamos a les “VIII Trobades Municipals de Cors Educatius” que organiza el ayuntamiento de Valencia. Allí cantaremos dos de nuestras canciones. La Pau i els Colors.

El dilluns 26 de Febrer és el nostre primer concert damunt d’un escenari. Anem a les “VIII Trobades Municipals de Cors Educatius” que organitza el ajuntament de València. Cantarem dues cançons. La Pau i els Colors.

1.- Hola. Digues com estàs.
2.- Els dies de la setmana.
3.- La Pau
4.- Els colors.
5.- La Tardor.
6.- Reciclem.