Consell Escolar

Ara és el moment d’implicar-se en el govern de l’escola i fer-se membre del Consell escolar.

El dia 23 de novembre s’han convocat les eleccions al Consell Escolar i al nostre centre renova la 1era meitat: 4 famílies, 4 professorat.

Animeu-vos a presentar candidatura

Per a més informació:

ANNEX III. CALENDARI ELECTORAL CEIP BENIMÀMET

• Dijous 5 d’octubre: publicació de la data del sorteig per a l’elecció dels membres de la Junta Electoral.
  • Dimarts 10 d’octubre: celebració del sorteig per a l’elecció dels membres de la Junta Electoral.
  • Dimarts 10 d’octubre: Constitució de la Junta Electoral.
  • Divendres 13 d’octubre: elaboració dels censos.
  • Dimarts 17 d’octubre: Aprovació dels censos i publicació en el tauler d’anuncis.
  • Dimarts 24 d’octubre: inici de la presentació de les diferents candidatures.
  • Dilluns 6 de novembre: fi termini d’admissió de candidats.
  • Dimecres 8 de novembre: publicació del llistat provisional de candidats.
  • Divendres 10 de novembre: fi del termini de reclamacions a la llista provisional.
  • Dimarts 14 de novembre: resolució de les reclamacions a la llista provisional.
  • Dimarts 14 de novembre: publicació de la llista definitiva.
  • Dimecres 15 de novembre: inici de la campanya electoral.
  • Dimecres 15 de novembre: sorteig dels titulars i suplents de les meses electorals de les famílies.
  • Dimecres 15 de novembre: posada a la disposició de l’electorat de les paperetes.
  • Dimecres 15 de novembre: inici del vot no presencial.
  • Dimarts 21 de novembre: fi de la campanya electoral.
    Dimecres 22 de novembre: jornada de reflexió.
  • Dijous 23 de novembre:
    a. Constitució de les meses electorals.
    b. Votacions
    c. Escrutini
    d. Signatura de les diferents actes de les meses electorals.
    e. Publicació dels resultats electorals.
    f. Introducció de les dades de participació i resultats electorals en *ELECONS.