Qui som?

El CEIP BENIMÀMET és una escola pública d’infantil i primària, amb uns 350 alumnes. Ens identifiquem com una comunitat escolar amb tots i totes som una part important i a on respectem les individualitats i necessitats de cada alumna, de cada alumne. La nostra escola és diversa, inclusiva, respetuosa, aconfesional i plural. Som un centre públic de la ciutat de València que té dues aules per nivell:

• 6 aules d’infantil
  • 12 aules de primària
  • Aula de música
  • Gimnàs
  • Aula d’informàtica
  • 2 Biblioteques
  • 2 aules d’Audició i Llenguatge
  • 1 Aula de Pedagogia Terapèutica

A INFANTIL apostem per una metodologia oberta amb l’objectiu d’obtindre un aprenentatge significatiu del nostre alumnat; resultat d’anys de treball, formació i reflexions continuades sobre l’importància de donar resposta a les necessitats reals dels nostres xiquets i xiquetes. Ens agrada treballar per projectes amb activitats manipulatives i vivencials, tenint el joc com a base de l’aprenentatge.