PLA DE CONSUM FRUITES, HORTALISSES I LLET.

La Conselleria d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, ha posat en marxa un pla integral de distribució de fruita en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana denominat: “Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet”.

la naix a través d’una iniciativa europea per a fomentar el consum d’esta mena de productes entre els escolars, a més ve acompanyat amb mesures educatives complementàries i activitats de publicitat, seguiment i avaluació.

La prestació consistirà en la distribució de fruita, hortalisses i llet que inclou a 645 centres que impartixen Educació Primària i dirigit a 138.347 escolars de 2 a 13 anys, amb un total d’1.798.511 dosi de fruita i hortalissa fresca i 1.107.496 dosi de llet, amb distribució durant el primer semestre de l’any 2024.

La Conselleria de Agricultura, Ganadería y Pesca, han puesto en marcha un plan integral de distribución de fruta en los centros docentes sostenidos con fondos públicos de la Comunidad Valenciana denominado: “Plan Escolar de Consumo de Frutas, hortalizas y leche”.

Este plan nace a través de una iniciativa europea para fomentar el consumo de este tipo de productos entre los escolares, además viene acompañado con medidas educativas complementarias y actividades de publicidad, seguimiento y evaluación.

La prestación consistirá en la distribución de fruta, hortalizas y leche que incluye a 645 centros que imparten Educación Primaria y dirigido a 138.347 escolares de 2 a 13 años, con un total de 1.798.511 dosis de fruta y hortaliza fresca y 1.107.496 dosis de leche, con distribución durante el primer semestre del año 2024.

Este programa a més de la distribució de fruites, hortalisses i llet va acompanyat d’una sèrie de mesures i activitats complementàries a fi d’emfatitzar en l’alimentació i pràctica d’hàbits saludables.

Més informació: