RADIO ARMELLES INTERNACIONAL: BASKETBALL

Ràdio Armelles esportiu. En el programa d’avuí els nostres alumnes internacionals de sisé ens parlen d’aquest esport tant divertit. Destaquem que ha estat un programa fet en anglés per a que els nostres oients de l’altre costat de l’oceà ens continuen escoltant.

Radio Armelles deportivo. En el programa de hoy nuestros alumnos internacionales de sexto nos hablan de este deporte tan divertido. Destacamos que ha sido un programa hecho en inglés para que nuestros oyentes del otro lado del océano nos continúen escuchando.

Radio Armelles sports. In today's program, our sixth grade international students tell us about this fun sport. We emphasize that it was a program made in English so that our listeners on the other side of the ocean continue to listen to us.