Criteris d’implementació i estratègies d’ús dels SAAC amb suport

Aquesta formació online pretén oferir un recorregut al llarg del procés de dotar a l’alumnat d’un sistema augmentatiu/alternatiu de comunicació (SAAC). Com realitzar una avaluació que tinga en compte els entorns naturals? Com abordar l’etapa clau de la selecció del SAAC, pensant sempre en posar al centre de les decisions a la xiqueta o xiquet usuari? Com planifiquem la nostra intervenció per tal que el SAAC siga un sistema que veritablement s’òbriga a totes les funcions del llenguatge i no sols a la petició? Com s’hi implica la comunitat educativa, com podem fer de tots i de totes nosaltres interlocutores eficaces? A aquestes preguntes intentarem donar resposta al llarg del curs, que començarà el 20 de gener de 2020 i es prolongarà fins a març. Les persones destinatàries són preferentment mestres d’Audició i Llenguatge i Pedagogia Terapèutica que estiguen treballant en Centres d’Educació Especial, UECiL i UEEE.

Vols apuntar-te? Clica ací

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies