ABC de la Inclusió. 2ª edició

Després del bon acolliment del curs ABC de la Inclusió, tornem amb una nova edició, en la qual s’ofereixen 300 places. Volem contribuir a que cada vegada més docents coneguen el marc conceptual i normatiu que envolta a l’escola i facilitar recursos que ajuden a dinamitzar una resposta inclusiva i de qualitat.
Aquesta formació té una duració de 30 hores i es dirigeix a tot el professorat, perquè tots i totes els docents hem de garantir una resposta inclusiva al nostre alumnat.
El curs serà online i es realitzarà del 9 de març al 7 de maig, sent tutoritzat pels assessors i assessores de l’àmbit d’educació Inclusiva.
Si vols més informació pots accedir al següent enllaç.