Àudio CromaTIC

Els darrers temps han canviat alguns aspectes de la nostra metodologia i ens han obert camins que hem d’aprofitar.

Als nostres centres disposem dels recursos necessaris per treballar a la xarxa igual o millor que de forma presencial. Des del CEFIRE d’Elda us animem al fet que deixeu la por i la inseguretat que us crea la tecnologia i us oferim les eines adequades per fer-li front. No és difícil!

Podem obtenir un resultat professional amb els mitjans de què disposem. El més important és conèixer els recursos que tenim als nostres centres i fer un ús òptim d’aquests.

En aquesta formació descobriràs què és el verd croma i com usar-lo en les teues videoconferències i vídeos didàctics o a les presentacions del teu alumnat; com configurar i fer ús d’una càmera virtual; com fer la postproducció d’un audiovisual amb diferents editors de vídeo de lliure distribució; quines són les normes bàsiques per a una correcta emissió i enregistrament d’un vídeo…

Com tractar l’àudio d’un audiovisual, com editar-lo i configurar totes les eines que intervenen en el procés… Com distribuir les produccions escolars que pugues crear.

El curs serà presencial al CEFIRE d’Elda tots els dimecres des del 26 d’abril al 24 de maig de 2023 de 17’00 a 20’00 hores. Daniel Turienzo extraurà tot el suc als recursos de què disposem als nostres centres.

No dubtes en inscriure’t!

Inscripció ací